Monday, April 5, 2010

CERAMAH INI KISAH SEBENAR DI KEPALA BATAS




Tarikh : 6 April 2010 ( SELASA )

Masa : 9.00 malam

Tempat : Kg Paya Keladi , Kepala Batas

Anjuran : Angkatan Belia Muda Kepala Batas


Panel Penceramah :


Ezam Mohd Noor ( Mantan Ketua AMK PKR )
Datuk Zahrain Mohd Hashim ( Mantan Pengerusi PKR PP )


SEMUA DIJEMPUT HADIR BERAMAI- RAMAI .......





Komen PB

Nampaknya PAS dan PKR semakin kepanasan apabila siri roadshow Ezam kini mula menembusi negeri yang dikuasai DAP ini . Selepas Bukit Mertajam digegarkan oleh Ezam , kini Kepala Batas yang menjadi kubu kuat BN lagi menjadi lokasi untuk pendedahan

SIAPA SEBENARNYA ANWAR SESUMPAH DAN GUAN ENG CHAUVINIS ???

Walaupun ada pencacai2 tegar merangkap balaci DAP telah membuat laporan polis berkenaan ceramah ini kononnya menggunakan gambar Anwar dan Guan Eng seperti dilaporkan dalam haprak daily tetapi sebenarnya mereka sudah kepanasan dan takut akan ceramah2 yang mendedahkan segala pembohongan , penyelewengan dan kesundalan pemimpin mereka yang sebenar .

Dalam pada itu , Ketua Pemuda UMNO Kepala Batas ,Datuk Reezal Marican membidas laporan polis oleh PKR dan menyifatkan mereka sebagai penakut .

" Jika benar mereka mengamalkan demokrasi sepertimana dilaungkan , biarkan Zahrain dan Ezam meluahkan apa yang terbuku dalam hati mereka "

Reezal menyifarkan laporan polis oleh PKR adalah untuk menyekat 2 orang penceramah ini daripada meneruskan ceramah mereka mendedahkan kepincangan dalam Pakatan .

No comments:

Post a Comment